Nuffnang

Monday, February 14, 2011

Sume on progress..


Hari ni telah berlangsungnya perjumpaan rumah sukan bagi IPG Kampus Tun Hussein Onn. Bermakna, satu lagi keje aku sedang progress. Lepas ni akan ade plak latihan2 umah sukan. Harap2 sume atlet2 kampus ni dapat menyerlah dgn shiningnya. hahaha Ayat pon dah tunggang langgang.

Hari ni jugak telah berlangsungnya mesyuarat rasmi Kejohanan Trek dan Padang kali ke-18. Bermakna jugak, keje JK2 terlibat on the progress.

And baru jap ni aku dah siapkan memo2 yang ptt. Tggu nk tampal je. So, dah siap keje utk mlm ni, aku pon update blog la... bkn ape, bosan. Kan smlm ade kate mls men fb. Tu yg update blog. hehe Tp, aku masih bercita2 utk share blog ni kat fb aku even aku xmen fb. hik3

Esok cuti, aku tgh pk keje ape lagi aku kena wat. Cuti pon aku keje jugak. Kalo tak, xcukup mase r nk setel sume. Kelam kabut sorang2 nnt. :( Pengalaman betul la, uruskan KTP ni. Nnt kat skolah aku kena wat benda2 gini gak ke? Yelah, aku kan cikgu PJ. Tp aku rase, 99% kompem! hahaha

Dahlah, mls nk tulis pnjg2. Nk rehat plak. Esok smbung pk keje.