Nuffnang

Sunday, February 13, 2011

AKU XMAIN FB DAH PASNI,, HARAP MAKLUM


Hari ni aku kuar outing,, byklah jugak abes. Tp, perlu sume tu. haha Yg xbeznye, smbil kuar, smbil wat keje, smbil pk pasal keje. Wat pale otak aku serabut je. Aku bosan dah wat keje ni. Urus sukan. Bosan. Tp apekan daya. Dah tggjwb aku.

Disebabkan aku akan sgt3 bz this week n myb lepas2 ni pon, aku ingt dah mls nk bukak FB. Yelah, fb pon bkn ade ape pon. So, di masa2 lapang aku, aku akan habiskan masa untuk berehat di atas katil. So, lepas pukul 12.00 tgh mlm ni, korg xkan jumpa dah muke kau kat fb ni. Ni tekad aku ngan penuh keazaman. Tp, kalo ade benda2 yg berkaitan ngan keje aku yg memerlukan aku bkk fb, aku akan bukak la jap smp keje aku siap.

So, sape2, kalo nk cari aku, PM a.k.a private msg (msg kat enset la tu) kat aku. Tp, wat mase ni, disebabkan keje jugak, aku akan usung ke hulu dan ke hilir celcom aku. Maxis aku mungkin akan diabaikan wat sementara waktu.

Jgn risau, ni sume sementara je. Sementara boss aku blk. Pastu aku leh pass plak keje kat dy. (Aku goyang kaki plak) hahaha xlah. aku tlg jelah. Kasi blk kuasa veto kat boss aku tu. Skang aku yg berkuasa. muahahahaha Tp, kuasa yg ade ni lah yg wat tggjwb aku berat.

Dahlah, keje aku selain drp KTP ni, keje esemen n task2 kelas ade jugak. Xleh diabaikan. Sume tu tggjwb aku. Wargh!! Penat. Tp xpe,, taun ni je!!! Taun depan XNAK dah jd EXCO SUKAN!!!!

Bye2 sume.. :-)

No comments: