Nuffnang

Wednesday, February 16, 2011

Hari serabut aku lagi. tapi hari2 aku serabut. hahaha


Hajat di hati dari smlm lagi nk update blog. sejak2 bz memanjang pasal ktp ni n xmen fb, blog ni jelah peneman setia aku. tempat aku mencurah isi kepala hotak yg senget ni. sbb kalo aku xkuarkan lagi bertambah sengetlah otak aku.

Rini pon salah satu hari yang tersenarai sebagai busy day aku. pepagi lagi aku dah berkejor ke gym sbb lmbt bgn. Mana taknye, janji ngan mama kul 7.30, janji ngan student 7.45, alih2 aku muncul 7.50. Tu pon nasib baiklah xrmi org lagi kat gym tu.. Ops, lupe plak nk citer pasal ape aku bz kat gym tu,, sbb ade kursus gigi untuk KPLI yg br masuk ujung Jan lepas. So, sejak pagi lagi aku dah ke hulu ke hilir wat mcm2..

Abes je kursus gigi tu dalam kul 12 tgh hari td, aku g jumpa En. Latif sbb nk bincang pasal merentas desa. Aduyai, smplah pukul 1. seb bek r aku dah mkn. kalo tak, mau kebulur aku. haha balik je bilik aku trs on lappy n start r print n typing n editing segala bagai benda pasal KTP tu. Pastu tbe2 kakak aku call plak, elok pon dah pukul 2. Klas aku 2.30. Lewa2 sembang2, last2 aku g kelas 2.45. Yg beznye, ingtkan aku je yg lambat, rupenye otw tu jmp ngan apiQ, amon n akoi. aku lak berdua ngan mok. N yg lagi bgsnye,,lecturer xmsk lagi. hahaha

Pas abes klas aku pon naik smyg asar n kuar g BP Mall sbb aku dah tahap kebulur dlm klas Gimnastik td. wargh!! Bila lapar aku xleh wat keje. Mula la aku kaco org. hahaha Ni pasni aku nk pk sok ade keje ape plak. Meeting hari Jumaat nnt aku xtaulah nk ckp ape, wat ape. Menghitung hari, waktu, masa, saat, detik utk boss aku blk. Aku rase kalo boss aku blk,, amanlah sket dunia aku. Br la aku tau SSHNYE nk urus HARI SUKAN!! fuh...

Oklah, aku nk mandi n beristirahat.. See you all on fb ble KTP abes 1, 2, 3 Mac nnt..

:-)

No comments: