Nuffnang

Saturday, February 5, 2011

Aku xnk blk BP lagi. :(



Sempena aku nk balik BP mlm ni, nk wat post konon2 sedih r tgglkn Ipoh.. Padahal mls nk g kuliah, nk urus KTP, nk wat esemen, and sume2 keje2 n xtvt yg memenatkn diri aku kat kampus tu. Aku nk tdo spnjg hari. Wahh!! Heaven giler. Katil itu duniaku.. :-)

Tp apekan daya, aku seorang pelajar. Ilmu yg dikutip masih terlalu sikit utk aku taburkan pada anak didik aku di masa depan. Cewahh.. Ayat canggih aku dah kuar.. hahahaha

Cuti kali ni aku rase kejap sgt coz aku blk Ipoh hari Ahad, ptg br smp Ipoh. So, segala xtvt bermula hari Isnin, pastu Selasa.. tau2 dah hari Jumaat. And hari ni Sabtu. Mlm kang dah nk blk BP. Kire rest aku xbpe la nk cukup sbb Isnin aku cat kelas mak aku kat SK Pinji. Ptg plak aku g Bt Gajah cr baju pengakap. Selasa aku berehat2 rasenye. Rabu aku outing ngan kwn2 aku g Kellies Castle. Giler btol, bygkn, 8 org je yg pegi tp smp 4 kereta. Hot giler! hahaha Leading, Honda CRV athirah zaim, then Atoz moon, Kembara wanie, Saga BLM azma. Tp, mmg seronok la outing kali ni sbb xg shopping complex tp lepak2 sembang kat McD n jln2 kat Kellies Castle. Khamis plak aku g Pangkor memenuhi jemputan sorg lg bezfren aku, anis. Kitorg g 4 org, ayin selaku photographer jemputan, fatini selaku driver, azma n aku jadi pengikut je..kih3.. Seronok jmp kwn2. Tp xsempt mandi laut sbb dah lewat. :( Myb next time plak. Tp sygnye aku xdpt ikut member2 matrix aku bersuka ria kat Sg. Klah sbb program tu 2 hari. And g pangkor ni pon seb bek sehari je. hihi Smlm plak iaitu hari Jumaat, aku bwk member aku g IPG Kampus Ipoh sbb dy nk daftar g Tunas Samudera. G blayar tu wei!! haha Slmt belayar ye kpd kwn aku tu.

Tp.. Tapi lagi ye..hihi.. Tapi dlm kesibukan aku menghabiskan masa cuti ni, aku xwat lgsg esemen Hubungan Etnik aku tu. Not In The Mood. hahaha xpe, esok akan ku pulun habis2 siapkan esemen. InsyaAllah... hihihi

So, cuti ni letih sket, cita2 aku nk berehat puas2 boleh kata kurang tercapai, tp seronok sgt. And even aku ke hulu ke hilir pon aku sempat jmp kakak aku kejap.. hik3.. :-)

Cukuplah. Aku nk kemas2 brg2 aku. Bilik aku. Nnt blk bulan 3 kawan2 aku nk PBS kat cni. So, bek aku kemas siap2. hihihi

8 Gadis di Kellies Castle


Kami di Pangkor
Azma, Anis, Fatini
Photographer : Ayin


P/s: Aku dpt gitar kecik kaler biru. Sgt comel. :-)



No comments: