Nuffnang

Wednesday, August 22, 2012

Aku takde sakti..



Ni bkn HACKS.. Tp kalau aku ada sakti, aku nk buat semua org yg aku syg tersenyum. Semua org yg aku syg happy. Aku tau, kasih syg aku shj xcukup. Ada ramai org yg boleh buat org2 yg aku syg happy jgk. 

Kalau kita syg seseorg, kita akan biar dia memilih dan terima apa jua keputusannya. Wlupun kdg2 kita xsuka pilihannya. Tapi setiap org berhak buat keputusan dlm hidup. Tp kalau kita syg dia, kita tlg dan nasihat agar dia dapat buat keputusan yg terbaik. Ikut hati mati. Ikut rasa binasa. 

Tuhan akan bagi yg terbaik utk setiap hambanya,, cuma kita sbg hambanya perlulah berlapang dada dan kita kena tahu membaca apa yang tersirat dlm hidup kita. kita kena tengok dengan mata hati yang bersih..memang lah pada kita manusia, kita rasa apa yang kita nak tu adalah yang terbaik..tapi pada ilmu ALLAH, ada lagi yang lebih baik dari itu..jadi, lebih baik rapatkan diri dengan ALLAH..disitu kita akan jumpa cinta yang sejati..

Yg aku pasti, kalau kita syg seseorang, kita xkan sanggup nk lukakan hatinya. Selamat Hari Raya!!



1 comment:

CandySugarDaisy.blogspot.com said...
This comment has been removed by the author.