Nuffnang

Thursday, April 25, 2013

My all

Rasenye mcm dh lme xupdate ye dak? So nk mula citer dari mn ye? Rasenye start dr awal taun la kut. Memandangkan sem ni aku praktikum 3 bulan bermula 21 jan smp 19 april, jadual kuliah aku punyalah padat. Bayangkan dlm smggu tu 1 subjek 10 jam. Wpun ade 3 subjek je tp xke tepu otak aku yg sedia xbpe nk cair ni.. Alahai.. So dlm ms 3 mggu kuliah awal b4 praktikum ni encik latip dah bagi esemen suh siapkan awl2. Bapak advance. Mmg senang byklah ms prktikum sbb xpyh ssh2 pk pasal esemen ayahanda ni. Tp mslh la pulak ble kena anta esemen kaunseling. Mujurlah anta lepas CNY. So mmg aku pulun habislah buat ms cuti tu. Praktikum kali ni mmg buzy la. Mcm2 program kat skola. Smp rase nk pencen je. Bdk2 plak bkn main nakal lagi mula2 tu.
Aku la muke yg asik mengamuk je ble ngajo. Tu blom lagi msuk bab suara aku kalo ngajo.. Mcm nk telan bdk. Haha tp tu awl2 jelah. Ble bdk2 dh knl aku dah bese ngn aku mulalah diorg manje. Aku plak stok2 suke buat lawak amirr ngn dorg. Lagi la dorg manje mcm aku ni kkk dorg je. Tetibe feeling muda. Hehe
Abes prktikum ni dok serabut plak betulkan proposal utk thesis. Alahaii.. Stresss.. Apaper pun hdp mst diteruskan. Perjuangan mst diteruskan. Agar aku dpt mncpi cita2.. Ecehh.. Hahahaha
Lastly.. Buat sume org yg aku syg.. I miss u..

No comments: