Nuffnang

Monday, November 12, 2012

bila dua jiwa dah sebati, susah nak dileraikan

‎"bila dua jiwa dah sebati, susah nak dileraikan" ~Beto Kusyairi@Harris: Istanbul Aku Datang




Review?? Xbyk aku nk cakap. Bg aku citer ni okey la.. Bez.. Ada part yg lawak, and yg xlawak ppon jadi lawak sebab dgr Lisa Surirumah eh, Surihani pelat R. Hihi.. 

Pelakon dlm, citer ni pon not bad la.. Even Tomok 1st time berlakon, tp kira okey la gaya dia yang agak kejambuan tu sesuai la ngan muke dia pon yg agak "guava". hehehe And Beto, siyes mamat ni buat aku jatuh hati kat dia punya lakonan. :p Slumber, sempoi, xnmpk mcm berlakon. Nak2 plak kalau dalam citer Aku Dia dan Tong Sampah tu. Mmg bleh wat aku cair.... (muke gatal) hahaha Pelakon lain mcm Aizat mcm kaku sket tp kira okeylah,, 1st time berlakon kot. Bkn sume org boleh perform for the 1st time. Ade gak review yg suh tukar watak Aizat ngan Tomok ngan pelakon lain yg mmg bgs n fames.. Tp aku xsetujulah.. Everyone need a chance to walk a 1st step. Kalau asik nk bg artis2 yg dah power je sume watak, xde peluanglah bg newbie nk kembangkan bakat. Ye dak? Ntah. Pendapat aku je, korg jgn kisah lah. (o_O)v 

Overall, citer ni menarik, comel n nice.. 

So, thats all,, Enjoy!!


No comments: