Nuffnang

Tuesday, January 3, 2012

28 kali dah keluar masuk,, penat gile!!

3taun stgh aku duk kampus ni,, tiap2 sem koman2 4x keluar masuk barang dlm stor. cuba kira 7 sem X ngan 4= 28 kali!! dah 28 kali aku usung barang2 khazanah aku keluar masuk stor. Tiap2 sem khazanah bertambah. Pergh,, letih2.. hahaha Tp, bukan aku sorang je,, sume org mcm tu,, drp senior2 dulu smp la junior2 skrg. 

Meh tgk barang2 aku..hihihi

ni barang aku yg kali ni,, blakang plastik Al-Ikhsan tu ada 2 beg besar lagi belum kemas,, aduyai..


Ni plak barang2 aku masa masuk bulan 6 semester lepas,, lebih kurang jelah,, barang yg sama ulang alik..
tambah2 pon kotak buku, kotak fail.. 

So,, tu je aku nk kongsi,, hihihi actually malas nk kemas lagi, tu yg berblogging ni.. :)

Enjoy.. :)

2 comments:

-syira- said...

sama lar kita!tapi syira dh siap kemas ptg tadii..pent kuar msuk brg dlm bilik stor jea..huhu..

addin said...

aku baru siap kemas mlm tadi.. hihihi